De setlist werd in de eerste plaats ingegeven door de link van de lyrics met de stad en het is dus zeker geen Best Of-album. Wel staan er drie van haar grootste en vroegste hits op: Luka, Tom’s Diner en Marlene On The Wall. Maar geen singles als Book Of Dreams, In Liverpool of When Hero’s Go Down. Het is wel leuk om haar te zien (horen) grasduinen in haar oeuvre en vooral hoe ze in maar een paar zinnen de link legt tussen songs als Frank And Ava en Ludlow Street en haar New York. Van NY-icoon Lou Reed leent ze zijn Walk On The Wild Side en dat levert een fraaie maar ook iets-teveel-voor-de-hand-liggende cover op. De band weet zichzelf regelmatig compleet weg te cijferen, terwijl de muzikanten op andere momenten net genoeg aanwezig zijn om de intieme setting van het café niet te vesrtoren.
Op dit nieuwe live-album verzamelt Suzanne Vega wel heel veel minder bekend werk, maar omdat die allemaal New York als gemene deler hebben, wordt het een mooier en interessanter verhaal dan een artiest die voor zijn eigen plezier en voor de tigste keer zijn eigen favorieten verzamelt.